vrijdag 10 januari 2014

Favorite Instagrammers


Instagram is de een App die bij mij erg veel gebruikt blijft, niet alleen om mijn eigen foto's op te delen maar ook vooral om inspiratie op te doen en te volgen wat anderen mensen doen in hun leven. Ik volg 270 accounts, mensen die ik ken, shops die ik leuk vind, veel bloggers en mensen die me inspireren. Hier onder een overzicht van de 'Instagrammers' waarbij ik altijd nèt even extra oplet, extra op klik en dus extra like!

Babbete van Vugt is bekend van The Voice of Holland, ik zelf volg dat programma niet en dus is dat ook niet echt de reden dat ik haar ken. Ik hoorde dat ze vlak bij mij in de buurt woonde, dus ik zocht haar op. Ze heeft echt een geweldige style, althans, dat vind ik. Liefde voor het shirt wat ze op de linker foto aan heeft. 


Miss James, de moeder van vier hele mooie kiddo's en heeft een leuke vriend! Ik volg haar blog al een hele tijd en ik word er altijd heel vrolijk van, ze maakt geweldige foto's van haar kinderen, maar niet alleen dat. Haar huis, kleding, gezellig avondjes worden allemaal op een wonderbaarlijk mooie manier vastgelegd. Hele toffe style, veel vintage en schattige kindertjes! 


Noorse meisjes zijn mooi, dat hebben de meeste bloggers al wel ontdekt. Wanneer ik de foto's van Erica en haar nichtje Aurora bekijk word ik altijd mega jaloers. Het haar zit altijd flawless, ze heeft elk kleding stuk waar wij van dromen en doet heel veel leuke dingen in haar leven. Vooral even een kijkje nemen en doorklikken naar haar blog. 


Ik weet niet wat het is, maar er is iets met Kirsten's foto's wat ik zo tof vind. Haar style is stoer, en het lijkt alsof ze er niet zo veel moeite voor hoeft te doen. Over die schoenen, wauw, ik zou willen dat ik ze aan durfde te trekken. 


Bij Laura kwam ik via via terecht, ik herken mezelf wel in wat ze aantrekt, al gaat Laura altijd nèt een stapje verder. Liefde voor haar kleding en hoe ze alles combineert. 



Luanna is nogal mysterieus, ik weet niet eens of het haar echte naam is. Elke dag komen er verschillende outfits voorbij op haar Instagram account, ik vraag me altijd af hoe ze al die foto's kan maken. Door haar heb ik vorig jaar de creepers aangeschaft, ze combineert ze zo tof. Zelf heb ik ze bijna niet meer aan, maar wanneer ik dit bekijk begint het weer te kriebelen. Oja, en die blouse. Wauw. 



Mariska, yay! Hele leuke blogster en via Instagram hebben we soms wat contact. Ik vind haar foto's altijd zo leuk, ik heb het idee alsof elke foto bij haar lukt. Dat heb ik namelijk nooit, balen. Ze heeft verschillende accounts, de linker voor wat dagelijkse foto's en de rechter meer gefocust op fotografie. Kijken! 


Rachel van Smootie Fresh is echt zo'n voorbeeld van minimalisme, iets wat ik ook wel eens probeer maar vaak het geduld niet voor heb. Haar foto's zijn super simpel, maar super mooi. Liefde voor haar Rosheruns, booties, beanie en platforms.





Last but not least mijn studiegenootjes, ik doe de opleiding Communicatie & Multimedia design en daar hoort dus een stukje inzicht in design, fotografie en vormgeving bij. Iets wat ik bij deze vier goed terug zie, ook in hun Instagram account. En zie je bij Jordy de tekening op de ezel? That's me! Ik moest poseren in de 'verbeelden' les, wauw. 




Wie is jouw favoriete Instagrammer?

6 opmerkingen:

  1. Wat een toffe accounts! De meeste kende ik nog niet maar ben ik meteen gaan volgen, fijne accounts voor inspiratie. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's zijn allemaal eigenlijk heel erg leuk! Ik kende de meeste eigenlijk ook nog niet maar hou altijd wel van afwisseling in mijn lijstje dus ga er een aantal toevoegen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Echt, dat is het enige wat ik kan zeggen. Ik ben ontzettend jaloers, stiekem, dat mijn Instagram account er niet zo professioneel uitziet, hihi. Je kan ook zeker zien dat jij iets van vormgeving afweet, trouwens! Ik vind de style van Babette ook echt super! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh, dat vind ik leuk om te horen! Ja Babette maakt me ook altijd stik jaloers met haar kleding haha.

      Verwijderen
  4. Jaa, ik ben gek op Luanna! Ze heeft echt een hele leuke kledingstijl en haar haar is zó mooi! Leuk artikel! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!